Zaloguj | Zarejestruj




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Opony caloroczne
PostNapisane: So sie 04, 2018 10:14 pm 
Autostopowicz
Dołączył(a): So maja 26, 2018 5:48 am
Posty: 22
Lokalizacja: Gliwice
Samochód: CLK 200 W208

Czy ktos z kolegow jezdzi na oponach wielosezonowych.
Przymierzam sie do zakupu i mam dylemat.

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka


Zobacz profil  Offline
 
 Tytuł: Re: Opony caloroczne
PostNapisane: N sie 05, 2018 5:51 am 
Autostopowicz
Dołączył(a): Wt sie 08, 2017 10:11 pm
Posty: 43
Samochód: CLK 200K W209
Niestety w naszym klimacie się takie opony nie aprawdzaja przetestowane 3 lata temu przez mojego sąsiada. Opony bodajże Michelin, więc nie jakiś chińczyki.
Lato - w miarę ok jak nie ma takich upałów co teraz.
Zima - tu juz niestety jak jest poniżej - 5 stopni opony się nie sprawdzają.


Zobacz profil  Offline
 
 Tytuł: Re: Opony caloroczne
PostNapisane: Pn sie 06, 2018 4:13 pm 
Autostopowicz
Avatar użytkownika
Dołączył(a): Śr sie 17, 2016 6:28 pm
Posty: 21
Lokalizacja: ŚWINOUJŚCIE
Samochód: CLK 200K W209
Opinie są różne ja jeżdżę na klebergach wielosezonowych od 2 lat i nie narzekam, kupione od osoby z naszego forum który kiedyś ogłaszał się a przy okazji zaoszczędziłem 100 zł nik EDDIE jak dobrze pamiętam.


Zobacz profil  Offline
 
 Tytuł: Re: Opony caloroczne
PostNapisane: Pn sie 06, 2018 4:46 pm 
Moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): N sty 20, 2013 4:13 pm
Posty: 472
Lokalizacja: częstochowa
Pochwały: 4
Samochód: inny
Dokładnie jak ktoś nie mieszka w górach, albo gdzieś na uboczu gdzie piaskarki nie dojeżdzają, to na miejskie warunki wielosezon spokojnie da rade. Nawet jak pojedziesz raz w zime na urlop w góry , też się nie ma co martwić.

_________________
Jest:
S63 AMG
E350 Cabrio 13'
elektryk xD :Nissan Leaf


Było :CLS 55 AMG V8 Kompressor
ML 63 AMG


Zobacz profil  Offline
 
 Tytuł: Re: Opony caloroczne
PostNapisane: Pn sie 06, 2018 5:09 pm 
Autostopowicz
Dołączył(a): So maja 26, 2018 5:48 am
Posty: 22
Lokalizacja: Gliwice
Samochód: CLK 200 W208
W takim razie przeprowadze beta testy uniroyali allseason expert 2.
Dzieki za podpowiedzi. Troche jeszcze pogadalem i poczytalem.
Sprawdzimy

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka


Zobacz profil  Offline
 
 Tytuł: Re: Opony caloroczne
PostNapisane: Pt wrz 06, 2019 10:53 am 
Początkujący
Dołączył(a): Śr mar 20, 2019 8:37 am
Posty: 8
Samochód: CLK 280 W209
Opony całoroczne wydają się dobrą opcja, ale w ściśle określonych warunkach. Z pewnością są tańsze w zakupie oraz w eksploatacji, ale pod względem przyczepności, zwłaszcza w warunakch zimowych różnie z tym bywa.

Na miasto, które jest zwykle szybko i sprawne oczyszczane - moim zdaniem, wydaje się to być naprawdę dobrą opcją.
Odsyłam jeszcze pod niniejszego linka: http://autoobsluga.com.pl/dobor-akcesor ... na-sprawa/ witryna na której zostało to trochę szerzej opisane.


Ostatnio edytowano N wrz 15, 2019 9:38 am przez zordon, łącznie edytowano 1 raz

Zobacz profil  Offline
 
 Tytuł: Re: Opony caloroczne
PostNapisane: Pt wrz 06, 2019 6:25 pm 
mercedes-clk.pl
Dołączył(a): Cz maja 08, 2014 1:47 pm
Posty: 872
Pochwały: 32
Samochód: CLK 500 W209
Pod warunkiem, że występują w danym rozmiarze :)
Na moje koła nie ma całorocznych. Ale nawet jak by były to do >300KM całorocznych bym nie założył. Nawet zimowe na 18" się nie sprawdziły. Dopiero opona zimowa 17" z wyższym profilem robi robotę w śniegu (taki rozmiar zaleca MB na zimę)
Całoroczne są dobrym rozwiązaniem na auto używane głównie do jazdy po mieście i sporadycznych wycieczek za miasto poza okresem zimowym.


Zobacz profil  Offline
 
 Tytuł: Re: Opony caloroczne
PostNapisane: Pt wrz 06, 2019 10:23 pm 
Mercmaniak
Avatar użytkownika
Dołączył(a): So kwi 22, 2017 8:23 pm
Posty: 288
Samochód: CLK 500 W209
moze to nie zabrzmi zbyt uprzejmie ale szukanie oszczednosci na oponach do auta z gwiazdą na masce to chyba nie jest dobry pomysł ;)

_________________
obecnie w204 c200 amg pakiet, jeep xj 4.0, fiat 126p
ex clk 500
ex clk200k w209
ex w204 amg


Zobacz profil  Offline
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Panel

Góra Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Dizayn Ercan Koc